Comandă Aplicația We8.ro funcționează pe orice sistem/platformă și este mobile friendly. We8.ro centralizează toate informațiile și calculele dumneavoastră cu privire la eveniment. Principalele module ale aplicației sunt următoarele:
Folosind telefonul mobil veți avea aplicația We8.ro tot timpul în buzunarul dumneavoastră și puteți opera oricând în ea.
Ecranul principal
Ecranul principal afișează informatii...
Agenda
Organizați mai bine evenimetul...
Invitați & Confirmări
Gestionare invitați, confirmări...
Buget
Tineți sub control cheltuielile...
Aranjare la mese
Evitați erorile și salvați timp utilizând...
Rapoarte
Generați rapoarte pe baza informați...
Prezentare modul "Invitați & Confirmări" și felul în care invitația online "comunică" cu acesta.
Invitația poate fi accesată de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet, de oricine accesează link-ul public stabilit și distribuit de dumneavoastră. Datele introduse de invitați pentru confirmare sunt transmise și stocate criptat.
Ecranul principal vă prezintă diverse informatii succinte cu privire la timpul rămas până la nuntă, lista de invitați, buget și cheltuieli, întâlniri stabilite pentru ziua curentă sau starea invitației. Tot aici sunt disponibile scurtături către secțiunile cele mai importante din aplicație. Foarte util este widgetul care prezintă starea invitației; prin intermediul lui puteți activa(publica) sau dezactiva invitația. În același widget este afișat link-ul public ales de dumneavoastră pentru accesarea invitației de cei cărora le-o trimiteți, iar sub acesta puteți găsi o imagine cu codul QR pentru accesarea rapidă a invitației de pe dispozitivele mobile.
Agendă
Agendă pentru întâlniri și evenimente.
Setați în agendă toate întâlnirile, evenimentele și task-urile pe care le stabiliți pentru organizarea evenimentului dumneavoastră (ex: degustări, probe la croitor, etc.).
Invitați & Confirmări
Adăugare invitați, rapoarte, sortare.
Adăugare/Ștergere/Modificare/Confirmare Invitat. Lista completă și interactivă prin care puteți sorta invitații după ce criterii doriți dumneavoastră, puteți aplica diverse filtre sau puteți vedea cine a confirmat. De asemenea, puteți genera și un PDF.
Buget & Cheltuieli
Controlul cheltuielilor.
Setați un buget la care vor fi raportate cheltuielile dumneavoastră. Veți fi anunțati atunci când vă apropiați de limita bugetului sau când o depășiți. Adăugați toate cheltuielile necesare cu evenimentul pentru o mai bună optimizare a costurilor. Veți avea o estimare a costurilor în funcție de numărul de invitați (numărul celor care au confirmat sau numărul total, alegerea este a dumneavoastră).
Vedeți ce sumă este raportată la fiecare invitat pentru a putea să vă acoperiți cheltuielile.
Aranjarea la mese
Setare nr. mese, nr. locuri, aranjare invitați.
Cu acest instrument puteți așeza la mese invitații care au confirmat prezența. În funcție de numărul de invitați așezati la o masă, aceasta se va colora după cum urmează: Cu gri mesele fără invitați, cu portocaliu cele cu puțini invitați, cu verde mesele la care au fost așezați numărul maxim de invitați și cu roșu mesele la care au fost așezați mai mulți invitați decât numărul de locuri. Ordinea invitaților de la mese poate fi schimbată oricând.
Rapoarte
Generare automată de rapoarte.
Cu ajutorul acestui instrument puteți vedea un grafic și un raport cu privire la invitații care au confirmat prezența și meniurile dorite de ei. Veți vedea exact ce tipuri de meniuri doresc invitații și câte din fiecare, fără să mai fie nevoie să le numărați.